Geng Aku

Tuesday, November 27, 2012

Rindukan Teman

Hati ini rindu.....
Ya, benar-benar rindu akan sentuhan cahaya itu...
Namun kini ia makin malap
Mungkin sinaran rahmat dah makin menjauh
Mungkin..... aku  makin lemah
Yang pasti aku masih belum bersedia untuk jatuh
Kerana aku masih rindu akan bahagianya bersama-sama di waktu dulu

Kau menegurku dalam nada memujuk
Aku mudah fahami, hatiku mudah menerima teguran itu
Namun kini kita makin jauh
Aku mula rindu akan kemesraan dulu
Kemesraaan yg kita jalinkan hasil aturanNya

Makan berkonsi pinggan,
Tidur berkongsi bantal
Bila sedih sama-sama menangis,
Bila gembira sama-sama ketawa

Kita pernah berjemaah bersama - dulu
Aku ingin kita kekal begitu - selamanya
Mungkin jarang berhubung
Namun kuharap selalu diingat dalam doa
Sama-sama memohon agar masing-masing lebih kuat
Harap nanti tak lagi goyah walau apa pun yg terjadi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jejak Kasih